Begin 2011 kom ik in contact met Aike Hilvers van Bakker Hilvers in Arnhem. Wat begint met één opdracht, het herschrijven van het personeelshandboek, groeit uit tot een omvangrijk takenpakket. Het jaarlijks opstellen van een communicatieplan met zowel terugkerende thema's (moederdag, sint, kerst, oliebollen) als nieuwe campagnes. Bijvoorbeeld 

  • de promotie van volkoren producten
  • de opening van nieuwe filialen
  • crowdfunding 
  • Bakker Hilvers Lekker Anders (het verhaal van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt) 
  • Bakker Hilvers Lekker Puur (het verhaal van desem)
  • de viering van het 250-jarig jubilieum in 2017 (het verhaal van Arnhems oudste bakker)

Dat er steeds weer wat nieuws te doen is, heeft alles te maken met het ondernemende karakter van dit mooie familiebedrijf. Altijd nieuwe ideeën en lekker flexibel inspelen op nieuwe ontwikkelingen. En ondertussen gewoon lekker brood en gebak maken. Het lekkerste van Arnhem en de wijde omgeving als je het mij vraagt!